mandag 9. januar 2012

Vakre hus

Nattfoto av bygg




6 kommentarer:

  1. Praktfulle hus, ikkje mykje som overgår sveitserstilen, skulle gitt mykje for å hatt eit slikt flott hus som vi kunne boltra oss i, både med interiør og eksteriør.

    Du e ein dyktig fotograf Janne, masse flotte blinkskudd nedover her, e visst ei stund sidan eg har vore innom bloggen din.

    Håpar da står bra til med dåke, stor klem til deg frå meg <3 <3

    SvarSlett
  2. Det var hus eg kjenne til.....vakkert.

    SvarSlett
  3. Då har eg også komme igang igjen på bloggsida...

    Flott dokumentasjon av Stongfjorden's vakre hus - og elles mange fine bilder :-))

    SvarSlett
  4. Flotte nattfoto,kjempe fine hus:)

    SvarSlett
  5. Takk for kommentarer alle sammen :-)

    SvarSlett
  6. Ann Helen vi har det heilt fint her i Stongfjorden :-) Takk for ros, det setter eg pris på ;-) Klem til deg og <3 <3
    Håper du og dine har det bra også :-)))

    SvarSlett